Modulet har teoretisk og praktisk fokus på facilitering af deltagerinvolvering i organisatoriske læreprocesser. Den studerende præsenteres for teorier om og arbejder selv med forskellige tilgange til organisationskonsultation og –intervention, hvor fokus er på facilitering af deltagerinvolvering i organisatoriske læreprocesser.
I tilknytning til modulet udbydes der workshopbaseret undervisning, hvor forskellige måder at facilitere organisatoriske læreprocesser præsenteres og afprøves.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om:
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i:
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til:
| Prøvens navn | Facilitering af organisatoriske læreprocesser |
| Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en bunden 3-dages hjemmeopgave, hvor den
studerende på baggrund af
modulet besvarer det eller de udleverede spørgsmål og opgaver inden for modulets fagområde. Den skriftlige del af opgavebesvarelsen må højst være på 8 sider og udarbejdes individuelt. |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Prøven bedømmes af eksaminator; prøver, som bedømmes til
ikke-bestået, bedømmes tillige af en censor. Der gives en skriftlig
udtalelse om opgaven - herunder om skriftlig formuleringsevne - til
den studerende.
Hjemmeopgaven skal demonstrere, at den studerende opfylder de faglige mål beskrevet ovenfor. |
| Engelsk titel | Facilitating organizational learning processes |
| Modulkode | KAKOM201614 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævnet for Kommunikation og Digitale Medier |
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
| Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |