Indenfor temarammen om design bygges der videre på viden, færdigheder og kompetencer på uddannelsens tidligere moduler, og der undervises i organisationsudvikling og forandringsledelse samt læreprocesser i organisationer.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
| Prøvens navn | Organisatorik læring |
| Prøveform | Mundtlig pba. projekt
En ekstern kombineret skriftlig og mundtlig prøve i Organisatorisk
læring (Organizational Learning). Prøven tager udgangspunkt i en
projektrapport samt en artikel efter videnskabelige standarder, der
formidler projektets vidensproduktion eller behandler en
tilstødende relevant problemstilling, som ikke er behandlet i
projektet. Ved gruppesamarbejde indgår artiklen i gruppens fælles
ansvar. Projektet skal omhandle design af et læringsbaseret
forandringsforløb og skrives med udgangspunkt i valgmodulets
faglige indhold.
Sidetal: Opgaven skal være på mindst 15 og højst 20 sider pr. studerende og højst 30 sider ved individuelt udarbejdede rapporter. Hertil kommer en artikel efter videnskabelige standarder på mindst 5 og højst 7 sider, som ikke medtælles i førnævnte sidetal. |
| ECTS | 20 |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Ekstern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Organizational Learning |
| Modulkode | KALFPK20194 |
| Modultype | Projekt |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår
|
| ECTS | 20 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus København |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Læring, IT og Organisation (LIO) |
| Institut | Institut for Kultur og Læring |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |