Dette modul giver en introduktion til de vigtigste elementer i kunst- og teknologiprojekter: problembaseret læring og projektarbejde, herunder problemformulering, kunstnerisk praksis, videnskabelige metoder og teknologiske værktøjer.
Desuden gives en introduktion til metoder og værktøjer i forbindelse med projektarbejde, gruppearbejde og vejledning. Modulet er tilrettelagt som et mindre projekt, herunder forelæsninger og workshops.
I forbindelse med modulet kan der blive udbudt fag inden for følgende område:
I dette modul skal den studerende opnå grundlæggende viden om:
I dette modul skal den studerende opnå færdigheder i at:
I dette modul skal den studerende opnå kompetencer i at:
Arbejdsformer: Gruppearbejde
| Prøvens navn | Problembaseret læring |
| Prøveform | Skriftlig
Eksamensform: c).
Aflevering: i grupper eller individuelt Omfang: den skriftlige del må ikke overstige 5 sider pr. studerende. I tilfælde af at eksamen ikke bestås, vil opgaven også blive bedømt af en medbedømmer. |
| ECTS | 5 |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Problem-Based Learning |
| Modulkode | KOTBA201902 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Kunst, Sundhed og Teknologi |
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |