Ikt og læring i organisationer omfatter arbejdet med ikt som redskaber til videndeling og videnledelse i organisationer. Fokus er intra- og interorganisatoriske læreprocesser, ikt som samarbejdsværktøj, ikt i organisationskommunikation, ikt i livslang læring og erfaringsudveksling.
Målet for den studerendes tilegnelse af viden inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende efter deltagelse i modulet skal kunne:
Målet for den studerendes udvikling af færdigheder inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende skal kunne:
Målet for den studerendes erhvervelse af kompetencer inden for modulet ikt og læring i organisationer er, at den studerende skal kunne:
deltage aktivt i kollaborative ikt-baserede processer.
Se under § 17 i studieordningen.
ECTS-point: 5 = 5 x 27,5 = 137,5 timers studenterbelastning i alt
| Prøvens navn | Ikt og læring i organisationer |
| Prøveform | Skriftlig
Prøven består i udarbejdelse af en mindre skriftlig fremstilling og
eventuelt produkt(er) inden for et emne, der omfatter den i
studieåret udbudte undervisning i relation til fagområdet IKT og
interaktionsdesign. Prøven bedømmes ud fra en af én eller flere
studerende udarbejdet fremstilling.
Emnet aftales på forhånd mellem en af studienævnet udpeget fagansvarlig og den/de studerende. |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Modulbeskrivelser for hvert semester opdateres løbende på uddannelsens hjemmeside
| Engelsk titel | ICT and Learning in Organizations |
| Modulkode | MASMIL20213 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
2. semester |
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Anden placering |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Masteruddannelsen i IKT og Læring |
| Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |