Modulet går i dybden med teoretiske begreber introduceret på 1. og 2. semester og har særligt fokus på koblingen mellem på den ene side samskabelse og inter-organisatoriske samarbejder (1. semester) og på den anden side viden om implementering og evaluering (2 semester). Modulet kobler tæt til de studerendes praksis i modulets problembaserede projektarbejde. Modulet sigter mod, at de studerende tilegner sig relevante teorier og redskaber til at igangsætte, gennemføre, evaluere og justere netværks- og brugerinddragelsesaktiviteter i en konkret helhedsorienteret organisationsudviklingsproces. Formålet er at øge de studerendes og dermed deres organisationers kapacitet til - via samskabelse - at opnå højere grad af effekt af den offentlige sektors indsats og effektivitet i levering af indsatsen.
Hensigten er, at den studerende med udgangspunkt i en selvvalgt opgave (gerne fra egen eller andres praksis) arbejder problembaseret med at identificere og afgrænse samt designe og gennemføre en samskabelsesaktivitet og en evaluering af denne.
| Prøvens navn | Offentlig kapacitetsopbygning og samskabelse |
| Prøveform | Skriftlig
Opgaven kan skrives indidviduelt eller i grupper på op til 4
studerende.
Produktkrav/sidetal: Min.12 og max 15 sider ved individuelt udarbejdede opgaver. Min. 15 og max 22 sider ved grupper af 2 studerende. Min 15 og max 30 sider ved grupper af 3 studerende. Min 15 og max 45 sider ved grupper af 4 studerende. |
| ECTS | 10 |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Public Capacity Building and Co-Creation |
| Modulkode | MAELF202018 |
| Modultype | Projekt |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
|
| ECTS | 10 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Tomplads | Ja |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi |
| Institut | Institut for Kultur og Læring |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |