Formålet med modulet er, at den studerende opnår kendskab til teorier og tilgange, der belyser læring i organisatoriske kontekster samt, at den studerende opnår færdighed i at analysere praksisrelaterede problemstillinger vedrørende organisatorisk læring og læring i relation til organisatoriske kontekster ved hjælp af fagets teorier og tilgange.
| Prøvens navn | Organisatorisk læring |
| Prøveform | Skriftlig
Opgaven kan skrives individuelt eller i grupper på op til 5
studerende.
Sidetal: Mindst 4 og højst 8 sider pr. studerende ved individuelt udarbejdede opgaver. Mindst 4 og højst 6 sider pr. studerende ved gruppeopgaver. |
| ECTS | 5 |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Organizational Learning |
| Modulkode | MAELF20203 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår og Efterår
Alt efter valg af masterforløb. |
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Tomplads | Ja |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi |
| Institut | Institut for Kultur og Læring |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |