Specialiseringen har fokus på innovative, kreative og entreprenørelle læringsdesign og læringsmiljøer i uddannelses- og professionskontekster. Undervisningen rummer en teoretisk indføring i læringsteoretiske og pædagogiske problemstillinger relateret til innovation, udvikling af kreativitet og entreprenørskab med inddragelse af uddannelsespolitiske, undervisningsmæssige og etiske udfordringer. Der arbejdes eksperimenterende og problemorienteret med en selvvalgt problemstilling i en praksis/i egen praksis.
| Prøvens navn | Innovation og kreativt læringsdesign |
| Prøveform | Skriftlig
Opgaven kan skrives individuelt eller i grupper på op til 4
studerende.
Produktkrav/sidetal: Min.12 og max 15 sider ved individuelt udarbejdede opgaver. Min. 15 og max 22 sider ved grupper af 2 studerende. Min 15 og max 30 sider ved grupper af 3 studerende. Min 15 og max 45 sider ved grupper af 4 studerende. |
| ECTS | 10 |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Innovation and Creative Learning Design |
| Modulkode | MAELF202315 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår
|
| ECTS | 10 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Tomplads | Ja |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi |
| Institut | Institut for Kultur og Læring |
| Fakultet | Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet |